کتاب کار ریاضی هفتم انتشارات قلم چی
نوشته شده توسط : شفق

کتاب کار ریاضی هفتم انتشارات قلم چی

کتاب کار ریاضی  

کتاب کار ریاضی هفتم قلم چی کتاب کار ریاضی هفتم قلم چی کتاب کار ریاضی هفتم انتشارات قلم چیکتاب کار ریاضی  

کتاب کار ریاضی   منتشر شد:
اين كتاب برای آشنایی بیشتر شما با مباحث کتاب ریاضی  و تسلط شما بر آن طراحی شده است. در این کتاب مطابق کتاب درسی ۱۰ فصل مشاهده خواهید کرد . هر فصل با توجه به مباحث متنوع آن فصل به قسمت‌های کوچک‌تری به نام زیرفصل تقسیم شده است.
هر زیرفصل از کتاب شامل چند قسمت مختلف می‌باشد:
مفهوم‌ها و کاربردها: در این قسمت، درس‌نامه‌ای بسیار کوتاه اما کاربردی قرارداده شده است که در آن  اصلی درس آمده است. خواندن این بخش، به معنای مروری بر تمامی فعالیت‌ها و کاردرکلاس‌های کتاب می‌باشد.
درست یا نادرست: در این بخش می‌توانید تسلط خود را بر مفاهیم و  کلیدی کتاب بسنجید. همان‌طور که می‌دانید بخشی از تسلط بر ریاضی، داشتن دانش تعاریف و محفوظات می‌باشد.
سوال‌هایی با پاسخ کوتاه: در این بخش تنها تسلط شما بر محاسبات سریع و میزان دانش شما در آن مبحث سنجیده می‌شود. در این قسمت شما فقط می‌باید جواب درست را با تکيه بر مفاهیم کتاب بیابید.
سوال‌های چهارگزینه‌ای: با توجه به اهمیت  و مخصوصا ‌های چهارگزينه‌اي در این قسمت چند  برای آشنایی بیشتر شما با  و مفاهیم ی آن مبحث آورده شده است. دقت کنید که در این بخش بیش‌از حد بر گزینه‌ها تکیه نکنید و خودتان جواب را به‌دست آورید، سپس در گزینه‌ها به دنبال پاسخ خود باشید و از روش‌های حذف گزینه و  گزینه‌ها بپرهیزید!
سوال‌هایی با : کتاب ریاضی  با تکیه بر   مسئله تالیف شده است. در این بخش از کتاب، تمامی  و دانش شما در مبحث مورد نظر سنجیده می‌شود. تلاش کنید که در این قسمت فقط به جواب آخر تکیه نکنید و راه‌ های تشریحی به کار ببرید. منظم بنویسید و مسائل را با تکیه بر تمامی  از فصل‌های قبل جواب دهید.
و در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم که به این کتاب به عنوان یک مکمل یعنی کامل‌کننده نگاه کنید. کتاب درسی را کنید و سپس برای تثبیت  و  میزان  و تسلط خود از قسمت‌های متنوع این کتاب کار ریاضی  استفاده کنید.

برای خواندن توضیحات کامل این کتاب و یا  و یا  کتاب کار ریاضی   روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی کتاب کار ریاضی هفتم قلم چی کتاب کار ریاضی هفتم قلم چی کتاب کار ریاضی هفتم انتشارات قلم چی                                                1 و  کتاب کار ریاضی 

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه کتابی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی کتاب خوب بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
خرید کتابهای بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران





:: برچسب‌ها: کار ریاضی هفتم , دانلود ریاضی هفتم , دانلود قلمچی , دانلود کار ریاضی هفتم , ریاضی هفتم , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: